Last updated: January 31, 2020
Această Politică de confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor dvs. atunci când utilizați Serviciul și vă informează despre drepturile dvs. de confidențialitate și despre modul în care legea vă protejează.
Folosim datele dvs. personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de confidențialitate.
Interpretare și definiții
Interpretare
Cuvintele ale căror litere inițiale sunt majusculate au semnificații definite în următoarele condiții.
Următoarele definiții au același sens, indiferent dacă apar în singular sau în plural.
Definitii
În sensul prezentei politici de confidențialitate:
Vă referiți la persoana care accesează sau utilizează
Serviciul sau compania sau orice altă persoană juridică în numele căreia
accesează sau utilizează acest serviciu, după caz.
Conform GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor), puteți fi
menționat ca persoana vizată sau ca Utilizator, deoarece sunteți persoana care
utilizează Serviciul.
Compania (denumită fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „A noastră” din prezentul Acord) se referă la Societatea de Neurologie din Romania si Logos Consult SRL - Organizatorul evenientului.
În scopul GDPR, Compania este controlorul de date.
Filial înseamnă o entitate care controlează, este controlată de sau este sub control comun cu o parte, unde „control” înseamnă deținerea a 50% sau mai mult din acțiuni, dobândă de capital sau alte valori mobiliare îndreptate să voteze pentru alegerea directorilor sau a altui administrator autoritate.
Cont înseamnă un cont unic creat pentru dvs. pentru a accesa Serviciul nostru sau părți ale Serviciului nostru.
Site-ul web se referă la Congresul National de Neurologie, accesibil de la congres.neurology.ro
Serviciul se referă la site-ul Web.
Țara se referă la: ROMANIA
Furnizor de servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează datele în numele Companiei. Se referă la companii terțe sau persoane angajate de companie pentru a facilita Serviciul, pentru a furniza Serviciul în numele Companiei, pentru a efectua servicii legate de Serviciu sau pentru a ajuta Compania în analizarea modului în care este utilizat Serviciul.
În scopul GDPR, furnizorii de servicii sunt considerați procesatori de date.
Serviciul de socializare terță parte se referă la orice site web sau orice site de rețea socială prin care un Utilizator se poate autentifica sau crea un cont pentru a utiliza Serviciul.
Datele cu caracter personal sunt orice informații care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.
În scopul GDPR, Datele cu caracter personal înseamnă orice informație referitoare la Dvs. cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre locație, identificator online sau unul sau mai mulți factori specifici fizic, fiziologic, genetic, mental, economic, cultural sau social identitate.
Cookie-urile sunt fișiere mici care sunt plasate pe computerul dvs., dispozitivul mobil sau orice alt dispozitiv de către un site web, care conțin detaliile istoriei dvs. de navigare pe site-ul web printre numeroasele sale utilizări.
Datele de utilizare se referă la datele colectate automat, fie generate de utilizarea Serviciului, fie de la infrastructura de serviciu în sine (de exemplu, durata unei vizite a paginii).
Controlorul de date, în sensul GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor), se referă la Companie ca persoana juridică care, singură sau în comun cu alte persoane, determină scopurile și mijloacele procesării datelor cu caracter personal.
Colectarea și utilizarea datelor dvs. personale
Types of Data Collected
Date personale
În timpul utilizării serviciului nostru, vă putem solicita să ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:
Adresa de mail
Nume si prenume
Numar de telefon
Adresa, judetul, codul poștal, oraș
Informații despre contul bancar pentru a plăti produse și / sau servicii din cadrul Serviciului
Date de utilizare
Când plătiți pentru un produs și / sau un serviciu prin transfer bancar, vă putem solicita să furnizați informații pentru a facilita această tranzacție și pentru a vă verifica identitatea. Aceste informații pot include, fără limitare:
Pașaport sau carte de identitate națională
Alte informații care vă leagă de o adresă
Date de utilizare
Datele de utilizare sunt colectate automat la utilizarea serviciului.
Datele de utilizare pot include informații cum ar fi adresa protocolului de internet a dispozitivului dvs. (de exemplu, adresa IP), tipul browserului, versiunea browserului, paginile serviciului nostru pe care îl vizitați, ora și data vizitei dvs., timpul petrecut în paginile respective, dispozitivul unic, identificatori și alte date de diagnostic.
Când accesați Serviciul prin sau cu un dispozitiv mobil, este posibil să colectăm anumite informații în mod automat, inclusiv, dar fără a se limita la, tipul de dispozitiv mobil pe care îl utilizați, ID-ul dvs. unic al dispozitivului mobil, adresa IP a dispozitivului dvs. mobil, mobilul dvs. sistem de operare, tipul de browser de internet mobil pe care îl utilizați, identificatori de dispozitiv unici și alte date de diagnostic.
De asemenea, putem colecta informațiile pe care browserul dvs. le trimite de fiecare dată când vizitați Serviciul nostru sau când accesați Serviciul prin sau cu un dispozitiv mobil.
Urmărirea tehnologiilor și cookie-urilor
Utilizăm Cookie-uri și tehnologii de urmărire similare pentru a urmări activitatea pe Serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații. Tehnologiile de urmărire utilizate sunt balize, etichete și scripturi pentru colectarea și urmărirea informațiilor și pentru îmbunătățirea și analizarea serviciului nostru.
Puteți instrui browser-ul dvs. să refuze toate cookie-urile sau să indice când este trimis un Cookie. Cu toate acestea, dacă nu acceptați Cookie-uri, este posibil să nu puteți utiliza unele părți ale Serviciului nostru.
Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau „sesiuni”. Cookie-urile persistente rămân pe computerul personal sau pe dispozitivul mobil atunci când plecați offline, în timp ce Cookie-urile de sesiune sunt șterse imediat ce închideți browserul web.
Folosim atât cookie-uri de sesiune cât și persistente în scopurile prezentate mai jos:
Cookie-uri necesare / esențiale
Tip: Cookie-uri de sesiune
Administrate de: noi
Scop: Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru a vă oferi servicii disponibile prin intermediul site-ului Web și pentru a vă permite să utilizați unele dintre caracteristicile sale. Acestea ajută la autentificarea utilizatorilor și la prevenirea utilizării frauduloase a conturilor utilizatorilor. Fără aceste cookie-uri, serviciile pe care le-ați solicitat nu pot fi furnizate și noi folosim aceste cookie-uri pentru a vă oferi aceste servicii.
Cookie-uri Politica / Cookie-uri de acceptare a notificărilor
Tip: Cookie-uri persistente
Administrate de: noi
Scop: Aceste Cookie-uri identifică dacă utilizatorii au acceptat utilizarea cookie-urilor pe site-ul Web.
Cookie-uri de funcționalitate
Tip: Cookie-uri persistente
Administrate de: noi
Scop: aceste cookie-uri ne permit să ne amintim de alegerile pe care le faceți atunci când utilizați site-ul, cum ar fi amintirea detaliilor dvs. de autentificare sau preferințele de limbă. Scopul acestor Cookie este de a vă oferi o experiență mai personală și de a evita să fiți nevoit să re-introduceți preferințele de fiecare dată când utilizați site-ul.
Utilizarea datelor dvs. Personale
Compania poate utiliza Datele cu caracter personal în următoarele scopuri:
Pentru a furniza și întreține Serviciul nostru, inclusiv pentru a monitoriza utilizarea serviciului nostru.
Pentru a vă gestiona contul: pentru a vă gestiona înregistrarea ca utilizator al Serviciului. Datele personale pe care le furnizați vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale Serviciului care vă sunt disponibile ca utilizator înregistrat.
Pentru executarea unui contract: elaborarea, respectarea și asumarea contractului de achiziție pentru produsele, articolele sau serviciile pe care le-ați cumpărat sau pentru orice alt contract cu noi prin intermediul serviciului.
Pentru a vă contacta: Pentru a vă contacta prin e-mail, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificările push ale unei aplicații mobile cu privire la actualizări sau comunicări informative legate de funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv actualizările de securitate. , când este necesar sau rezonabil pentru punerea lor în aplicare.
Pentru a vă oferi noutăți, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim, care sunt similare cu cele pe care le-ați cumpărat sau solicitat deja, cu excepția cazului în care ați optat să nu primiți astfel de informații.
Pentru a gestiona solicitările dvs.: Pentru a participa și gestiona cererile dvs. către noi.
Putem împărtăși informațiile dvs. personale în următoarele situații:
Cu furnizorii de servicii: putem împărtăși informațiile dvs. personale cu furnizorii de servicii pentru a monitoriza și analiza utilizarea serviciului nostru, pentru a vă afișa reclame pentru a vă ajuta să susțineți și să mențineți serviciul nostru, să faceți publicitate pe site-urile terțelor părți către dvs. după ce ați vizitat Serviciul nostru sau pentru procesarea plăților.
Pentru transferuri de afaceri: putem împărtăși sau transfera informațiile dvs. personale in timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți din afacerea noastră către o altă companie.
Cu afiliații: putem împărtăși informațiile dvs. cu afiliații noștri, caz în care vom solicita acelor afiliați să onoreze această politică de confidențialitate. Afiliații includ compania noastră mamă și orice alte filiale, parteneri de asociere în comun sau alte companii pe care le controlăm sau care sunt sub control comun cu noi.
Cu partenerii de afaceri: putem împărtăși informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
Cu alți utilizatori: când împărtășiți informații personale sau altfel interacționați în zonele publice cu alți utilizatori, aceste informații pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi distribuite public în exterior. Dacă interacționați cu alți utilizatori sau vă înregistrați printr-un serviciu de socializare terță parte, contactele dvs. de pe Serviciul de socializare terță parte va putea vedea numele, profilul, imaginile și descrierea activității dvs. În mod similar, alți utilizatori vor putea vedea descrierile activității Dvs., vor comunica cu Dvs. și vor vizualiza profilul dvs.
Păstrarea datelor dvs. personale
Compania va păstra Datele dvs. cu caracter personal numai atât timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această Politică de confidențialitate. Vom păstra și folosi datele dvs. personale în măsura necesară pentru a respecta obligațiile noastre legale (de exemplu, dacă ni se solicită să vă păstrăm datele pentru a respecta legile aplicabile), vom rezolva litigiile și vom aplica acordurile și politicile noastre legale.
De asemenea, Compania va păstra datele de utilizare în scopuri de analiză internă. datele de utilizare sunt, în general, păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazului în care aceste date sunt utilizate pentru a consolida securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru, sau suntem obligați legal să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi de timp.
Transferul datelor dvs. personale
Informațiile dvs., inclusiv datele cu caracter personal, sunt prelucrate la birourile de operare ale companiei și în orice alte locuri unde se află părțile implicate în procesare. Înseamnă că aceste informații pot fi transferate și menținute pe computere situate în afara statului dvs., provinciei, țării sau altei jurisdicții guvernamentale în care legile privind protecția datelor pot diferi de cele din jurisdicția dvs.
Consimțământul dvs. pentru această politică de confidențialitate, urmat de transmiterea informațiilor dvs. reprezintă acordul dvs. pentru transferul respectiv.
Compania va lua toate măsurile în mod rezonabil necesare pentru a se asigura că datele dvs. sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această politică de confidențialitate și nici un transfer de date personale nu va avea loc către o organizație sau o țară, cu excepția cazului în care există controale adecvate în vigoare, inclusiv securitatea Datele dvs. și alte informații personale.
Dezvăluirea datelor dvs. personale
Tranzacții de afaceri
Dacă Compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, Datele dvs. personale pot fi transferate. Vom oferi o notificare înainte ca datele dvs. personale să fie transferate și să facă obiectul unei alte politici de confidențialitate.
Aplicarea legii
În anumite circumstanțe, Compania poate fi solicitată să dezvăluie datele dvs. cu caracter personal dacă vi se solicită acest lucru prin lege sau ca răspuns la solicitările valabile ale autorităților publice (de exemplu, o instanță sau o agenție guvernamentală).
Alte cerințe legale
Compania poate dezvălui Datele dvs. personale de bună credință că o astfel de acțiune este necesară pentru:
Respectarea unei obligații legale
Protejați și apărați drepturile sau proprietățile Companiei
Împiedicați sau investigați posibile infracțiuni în legătură cu Serviciul
Protejați siguranța personală a Utilizatorilor Serviciului sau a publicului
Protejați-vă împotriva răspunderii legale
Securitatea datelor dvs. personale
Securitatea datelor dvs. personale este importantă pentru noi, dar nu uitați că nicio metodă de transmitere pe internet sau o metodă de stocare electronică nu este securizată 100%. În timp ce ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele personale, nu putem garanta securitatea lor absolută.
Informații detaliate despre prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal
Furnizorii de servicii au acces la Datele dvs. personale numai pentru a-și îndeplini sarcinile în numele nostru și sunt obligați să nu le dezvăluie sau să le folosească în alt scop.
Marketing prin e-mail
Putem folosi Datele dvs. personale pentru a vă contacta cu buletine informative, materiale de marketing sau promoționale și alte informații care vă pot interesa. Puteți renunța la primirea oricărei sau a tuturor acestor comunicări de la noi, urmând linkul de dezabonare sau instrucțiunile furnizate în orice e-mail pe care îl trimitem sau contactându-ne.
Putem folosi furnizorii de servicii de e-mail marketing pentru a gestiona și a vă trimite e-mailuri
Platile
Este posibil să oferim produse și / sau servicii plătite în cadrul Serviciului. În acest caz, putem folosi servicii terțe pentru procesarea plăților (de exemplu, procesatori de plati).
Nu vom stoca și colecta detaliile cardului dvs. de plată. Aceste informații sunt furnizate direct procesatorilor noștri de plati a căror utilizare a informațiilor dvs. personale este reglementată de politica lor de confidențialitate. Aceste procesoare de plată respectă standardele stabilite de PCI-DSS, gestionate de PCI Security Standards Council, care este un efort comun al unor mărci precum Visa, Mastercard, American Express și Discover. Cerințele PCI-DSS contribuie la asigurarea gestionării sigure a informațiilor de plată.
Când utilizați serviciul nostru pentru a plăti un produs și / sau serviciu prin transfer bancar, vă putem solicita să furnizați informații pentru a facilita această tranzacție și pentru a vă verifica identitatea.
Confidențialitate GDPR
Bazele legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în baza GDPR
Putem prelucra Datele cu caracter personal în următoarele condiții:
Consimțământ: Ați dat consimțământul dvs. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice.
Executarea unui contract: Furnizarea de date cu caracter personal este necesară pentru executarea unui acord cu Dvs. și / sau pentru orice obligații pre-contractuale ale acestora.
Obligații legale: Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru respectarea unei obligații legale la care este supusă Compania.
Interese vitale: prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a vă proteja interesele vitale sau ale altei persoane fizice.
Interese publice: Prelucrarea datelor cu caracter personal este legată de o sarcină care este realizată în interes public sau în exercitarea autorității oficiale învestite în cadrul companiei.
Interese legitime: Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de companie.
În orice caz, Compania va ajuta cu plăcere să clarifice baza juridică specifică care se aplică procesării și, în special, dacă furnizarea de date cu caracter personal este o cerință legală sau contractuală sau o cerință necesară pentru a încheia un contract.
Drepturile dvs. în cadrul GDPR
Compania se angajează să respecte confidențialitatea datelor dvs. personale și să vă garanteze că vă puteți exercita drepturile.
Solicitați acces la datele dvs. personale. Dreptul de a accesa, actualiza sau șterge informațiile pe care le avem asupra dvs. Ori de câte ori este posibil, puteți accesa, actualiza sau solicita ștergerea datelor dvs. personale direct în secțiunea Setări cont. Dacă nu puteți efectua singuri aceste acțiuni, vă rugăm să ne contactați pentru a vă ajuta. Acest lucru vă permite, de asemenea, să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dvs.
Solicitați corectarea datelor cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. Aveți dreptul de a avea informații incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs. corectate.
Obiectul prelucrării datelor dvs. personale. Acest drept există acolo unde ne bazăm pe un interes legitim ca bază legală pentru prelucrarea noastră și există ceva despre situația dvs. particulară, care vă face să doriți să vă obiectați la prelucrarea datelor dvs. personale pe acest motiv. De asemenea, aveți dreptul de a vă obiecta în cazul în care vă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct.
Solicitați ștergerea datelor dvs. personale. Aveți dreptul să ne solicitați să ștergem sau să eliminăm datele cu caracter personal atunci când nu există niciun motiv întemeiat pentru ca noi să continuăm procesarea acestora.
Solicitați transferul datelor dvs. personale. Vă vom oferi Datelor dvs. personale sau unei terțe părți pe care le-ați ales într-un format structurat, utilizat frecvent, care poate fi citit automat. Vă rugăm să rețineți că acest drept se aplică numai informațiilor automate pe care vi le-ați acordat inițial consimțământul pentru a le utiliza sau unde am folosit informațiile pentru a efectua un contract cu dvs.
Retrage-ți consimțământul. Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul cu privire la utilizarea datelor dvs. cu caracter personal. Dacă vă retrageți consimțământul, este posibil să nu vă putem oferi acces la anumite funcționalități specifice ale Serviciului.
Exercitarea drepturilor dvs. de protecție a datelor GDPR
Puteți exercita drepturile dvs. de acces, rectificare, anulare și opoziție contactându-ne. Vă rugăm să rețineți că vă putem solicita să vă verificați identitatea înainte de a răspunde acestor solicitări. Dacă efectuați o solicitare, vom încerca tot posibilul să vă răspundem cât mai curând posibil.
Aveți dreptul de a vă adresa unei autorități de protecție a datelor despre colectarea și utilizarea datelor dvs. cu caracter personal. Pentru mai multe informații, dacă vă aflați în Spațiul Economic European (SEE), vă rugăm să contactați autoritatea locală de protecție a datelor din SEE.
Confidențialitatea copiilor
Serviciul nostru nu se adresează nimănui cu vârsta sub 13 ani. Nu colectăm în cunoștință de cauză informații personale de identificare de la nimeni sub vârsta de 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și sunteți conștienți de faptul că copilul dvs. ne-a furnizat date cu caracter personal, vă rugăm. Contactează-ne. Dacă devenim conștienți că am colectat date cu caracter personal de la cineva sub vârsta de 13 ani fără verificarea consimțământului părinților, facem măsuri pentru a elimina informațiile de pe serverele noastre.
De asemenea, putem limita modul în care Colectăm, folosim și stocăm o parte din informațiile utilizatorilor între 13 și 18 ani. În unele cazuri, acest lucru înseamnă că nu vom putea furniza acestor utilizatori anumite funcționalități ale Serviciului.
Dacă trebuie să ne bazăm pe consimțământ ca bază legală pentru prelucrarea informațiilor dvs. și țara dvs. necesită consimțământ de la un părinte, putem solicita consimțământul părintelui dvs. înainte de a colecta și utiliza informațiile respective.
Linkuri către alte site-uri web
Serviciul nostru poate conține legături către alte site-uri web care nu sunt operate de noi. Dacă faceți clic pe un link terț, veți fi direcționat către site-ul terțului. Vă sfătuim să consultați Politica de confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.
Nu avem niciun control și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile site-urilor sau serviciilor terților.
Modificări ale acestei politici de confidențialitate
Este posibil să ne actualizăm Politica de confidențialitate din când în când. Vă vom anunța orice modificări prin publicarea noii Politici de confidențialitate pe această pagină.
Vă vom anunța prin e-mail și / sau o notificare proeminentă pe Serviciul nostru, înainte ca schimbarea să devină efectivă și să actualizăm data „Ultima actualizare” din partea de sus a acestei Politici de confidențialitate.
Vi se recomandă să consultați periodic această Politică de confidențialitate pentru orice modificări. Modificările aduse acestei politici de confidențialitate sunt eficiente atunci când sunt postate pe această pagină.
Contactează-ne
Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, ne puteți contacta:
Prin e-mail: office@logosconsult.eu
Vizitând această pagină pe site-ul nostru web: congres.neurology.ro